Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 19:10 - Шестнайсетична разходка
Автор: maryorange Категория: Изкуство   
Прочетен: 2747 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.11.2009 13:07


Шестнайсетична разходка

 

Пътувам. „Бързият влак за София ще пристигне на първи коловоз!” Минавам пътища, храсталаци, бетонни колони, неизвестни гари, далечни бензиностанции, все по еднакви коловози. На предела на силите си съм, ако силите ми имат предел. Тежък ден беше. Интензивен, слънчев (ръката ми машинално написва тъж..”, задрасквам, денят ми никак не беше тъжен, по-скоро искрено усмихнат и приятно любезен). Затварям очите си и виждам битове, регистри, шестнайсетични числа. Изпитът беше лесен (остана да е иначе, след цялото това безумно учене). Програмиране на Асемблер, десетина минути преди края му Довиждане, приятна почивка”, такси, „Благодаря, спорна работа”, Студентски билет до София”..и ето ме сега. Върху турско-сините седалки на втора класа, обградена с багаж като на барикада. Срещу мен седи интелигентно момичехипар, с убица на устни, с недбрежно дълга коса, очила с черна рамка и огромни черни кецове. Но тя не е важна сега. Удовлетворена се чувствам, без затъмнения на мозъка, доволна от себе си. Тази тръпка ме крепи да не ми се догади от полумрачния път и от затварящата-очите-ми умора. Бягам. Но не ме е страх от теб. Напускам стресираща еуфория на университета в малкия град за да прекося в другото измерениеспокоината, приказно-приятна и стационарна атмосфера на работата. Или по-скороРаботата. Два дена там, три другаде. Идва ред на двата дни отпочиваща работа в красива, луда София: без изпити, без статии за писане, без посредствени професори и съквартирантки.

Предполагам, че добрият ми дух се дължи отчaсти на домашния течен шоколад следобед...ммм...съвършенството в полутечно състояниеПри това споделено с приятел. Да!, определено е  хубав денят.

А влакът не спира да пътува, не чака и не гони. И минава каманаци и чакъли, и ме носи и поднася. Така както бързият влак може да те води към друга реалност в един толкова пълен, колкото пълен е осем битов регистър с OFFh, ден!

Ехх...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maryorange
Категория: Изкуство
Прочетен: 127939
Постинги: 30
Коментари: 64
Гласове: 135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930